مصاپب علمی- سلام بر تنسر فلو
 
مصایب علمی
تجربیات من در مواجه به مصایب علمی(هدف جمع اوری ارشیوی از تجربیات است برای رجوع خودم در اینده حالا اگر این شلخته نویسی ها به درد کسی هم خورد فبها المراد!)

بعد از انجا که اولین بار تصویر یک شبکه عمیق را در تابلو دیدم و دکتر از تمام خواص اش گفت

بعد از انکه تیر عشق اش به قلب ام اصابت کرد!

 رفتم سراغ کفی اما تا یک جایی راه  میداد بقیه ماجرا را مجبور بودم به ابزار جدیدی دست بدهم

ان قدر به قول رفیق کانادا نشینمان دست دست کردم که افتادیم در چشم و همچشمی های دره سلیکن ولی!

رفیم سراغ ابزار محبوب گوگل تنسر فلو

و اما نصب از انجا که قبل تر ها من کودا و کودی ان ان را نصبیده بودم با خیا راحت رفتم سراغ شیوه اول نصب تنسور که نصب در یک محیط مجازی است

با لینک زیر یک ورچوال اینوایرمنت با پایتون ۳ ساختیم

http://deeplearning.ir/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%86%D8%B5%D8%A8-tensorflow/

رفتیم hello tensor را ران بکنیم که تا و هم فیها خالدون پکیج ها گیر داد

فهمیدیم مشکل از ان است که کفی کودای ۷ میخواد

و تنسور کودای ۸

رفتیم نصب کردیم ملزومات را بعد در همان اینوایرمنت تست کردیم

hello tensorflow نمایش داده شد

 

رفتیم سراغ پای چارم و در ادرس زیر ورچوالی که ساخته بودیم را به عنوان مفسر معرفی کردیم!

File | Settings | Project Interpreter

اما

کفی اینجانب عملا پکید!

 وبا تصویر زیر مواجه هستم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 1 شهريور 1396برچسب:, :: 14:51
athar

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان حرف هایی برای نگفتن و آدرس maneshgham.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: